nam nam!

Här sitter jag då igen och skriver ett litet inlägg. Ska alldeles strax äta men tänkte att man kan ju skriva en rad så ^^.
Det blir sushi idag så hehe. Vart aldrig så att jag provade det andra spelet igår, tyckte inte om grafiken med mera, så jag satt o letade efter ett annat mmorpg spel, och då hittade jag (tro det eller ej) ett spel som man är i hello kittys värld! Så himla gulligt för do som vill passera lite tid i en gullig värld genom att fixa söta kläder och bygga sitt drömhus, blogga mejla m.m. Prejectet ligger ännu på konsturktions planen men ska bli klar ngn gång innan sommaren. Då kan jag ju garantera att jag tänker spela det hehe. Sims 3 är också på ingång som alla ser framimot. Nu kan man göra mer, bygga ut huset mer realistiskt, gå över till sina grannar, dra barnvagn och sulkies och så vidare. Ska bli spännade och se när det blir klart! Sätter upp bilder iaf ^_^.


Såhär ser det ut i Sims 3 så vad tycks? Ni som är förväntas fulla behöver inte vänta länge det kommer ut iår!



Så här ser det ut i Hello Kitty Online! Det är helt gratis att spela när det är ute efter beta testerna som görs nu. Som ni ser är det oerhört 100% gullighets factor på spelet och det är ett bra tidsfördriv. Ni som vill veta mer om spelet kan gå in på:

http://www.hellokittyonline.com

Där får ni veta mer och kan se lite mer hur spelet ser ut!

Det var allt från mig!
TJAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0