Tidig morgon...

Trött som bara den och flyff är igång på andra datorn och håller på o säljer lite saker. Det är ett dataspel så utifall det blir lite missförstånd ^^. Snart ska Herr I åka hem så vi har inte gått o lagt oss utan suttit uppe och umgåtts. Han åker klockan 12 men måste vara där 11 så ansåg att det inte var ngn ide och lägga sig. Så levt på cola, cigg och nacho chips.... YAY.... nooot.
Var och åt mysig middag igår på kina resturangen, det va riktigt mys. Men störde mig på två snubbar som satt snett bakom oss o mumlade o fnittrade sjukt...dom satt och glodde på oss hela tiden så man ville vända sig om och fråga vad deras problem var, sedan isåg jag att dom inte pratade svenska så jag struntade i det och fortsatte ha en bra kväll ist. Skulle haft en kompis på besök i helgen oxå, men när hon har ringt har jag antingen suttit i skolan eller inte hört mobilen. Inte kunnat ringa heller då mitt kompis tagit slut. men får planera om det. Aja ska fortstätta här nu. Ha d gött..

TJAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0