USCH! Gud va rädd jag blev!

Ja idag så var det ju inte specielt roligt på slutet...
Hade hembesök av min skol kamrat o vi hade trevligt o satt o pratade och pluggade, sedan skulle vi iväg o ta en snabbsolning. Men ack nej, då är trappen rökfylld och vi måste få ut folk ur trappen och lokalisera vart det kommer ifrån. Givetvid var det min granne mitt i mot som hade druckit lämnat ngt på spisen och sedan lagt sig o sovit.
Men men branmännen kom, o sa åt honom o så. MEr kunde det dessv'ärre inte göra....
Så kan inte gå ut mer i trappen för har ju astma =( Och så gick min feber betydligt upp så man är lite skakis.
Nej u ska jag vila mig...
Hoppas ni alla mår bra.

TJAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0