Lite mer gjort lite mer ångest O_O

Ja då har jag suttit och pluggat iaf. Började två uppsatser och fick 2 1/2 sida gjort sammanlagt... Ja jag vet jag e ganska sämst haha. Men det går ju o jobba igenom fort när man väl vill. Ska som sagt vara inlämnat IMORN... omg omg omg.... Men det fixar jag galant =D ( lika bra att tänka positivt hehe). Ska ned på det stora centrumet oxå och leta efter små metall grejjer till min bokhylla som jag kan ställa mina hyllplank på. Det underlättar.
Svårt att hitta bara.

Och yes jag har tagit EN ciggarett idag men inte fler... Var ju tvungen o göra något för att lindra irritationen för min inneboende som bor med mig haha. Tycker synd om stackarn. Men men... inget som denne inte vet =P

Nej nu ska jag ta o fixa iordning min MP3 inför natten så man har ngt och bli döv till... Ska man bli döv kan man iaf gå o bli döv till ngt som kicks ass! Den låten som mest ekar genom mitt huvud är Nightcore - Another night.
Jag har fortfarande inte passerat över techno o trance biten och kommer förmodligen inte göra det heller.

Men nu ska jag återgå till mitt så hörs vi väl imorn =D

TJAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0