Second day of: "no smoking".

Andra dagen av att låta den där jädrans giftpinnen vara ifred. Det är lockande att gå tillbaka men jag har gett mig fan på att nu är det SLUT! Det är ett stort steg till ett nytt liv, eller iaf ett hälsosammare liv. Man får ju ta och omprioritera livet nu efter att andra föräldern är borta. Mamma dog av livmoderscancer och pappa dog nydligen av lungcancer. Lite skrämmande när man läser det och sen börjar fundera på vad ens gener har i beredskap för en. Men det återstår att se och tänker man så kan man ju lika gärna gå och gräva ned sig. Tänkte sätta mig o börja skriva på min uppsatser som ska vara inlämnade imorgon. Man har ingen motivation what so ever men vill jag ha min utbildning så ska jag fan ta och sätta ned foten och slutgöra detta. Plus detta e ju ngt som jag brinner för. Mm... brinner.... FAN OXÅ!  allt förknippar jag med ciggaretter! NEj dags o sätta mig ned och plugga och sätta tankarna i annat så tar jag och skriver en rad senare.

TJAO LAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0