Här kommer lite uppdatering.

Jag tänkte att jag ska sätta upp lite söta bilder och bilder jag tagit sen en spel recension. Nåja här komemr det =).

Idag har jag tagit det mest lungt, handtvättat lite kläder och diskat, plus lagat mat till mig o Emmeline, o har hjälp henne o pluggat, men hon gjorde det mesta själv =) Och nydligen så krossade junior min krukväxt i köket så är ganska skogsförbannad.
Men här är lite bilder =).

Den här datorn VILL JAG HA!! Så söt!


Här var då dagens mat jag lagade, pasta jag kokade med alforno sås och smul permesan ost på och körde in i ugnen.
Det vart väldigt gott faktist! OCh så la jag i bacon bitar men det e ju en smaksak.


Min farmor o den lilla odågan sitter o tittar ut.



Ja det var då dagens bilder och så tar jag och klämmer in en liten spel recension oxå.

Jag lägger upp bilden först så står recensionen under.



Sim city 4 Delux är det spelet jag har spelat och om ni undrar så nej jag har inte laddat ned det utan jag hittade spelet här hemma och var tvungen och prova det igen.
Av mig så får det betyget 6/10 för att jag tycker att det är ett roligt spel att fördriva tiden med men det är väldigt svårt att förstå övningsbanorna för jag tycker inte att dom förklarar så lätt dom faktist kunde ha gjort. Plus att man kan inte gå igenom övningarna igen heller så man kan ta en återblick.
Det här spelet är dessutom nog för lite äldre spelare och inte för dom som är yngre. Mycket att lära sig och förstå.
Men utöver det tycker jag att det är roligt ^^.




English part:
There are new pics up and a game review.

game review - I have played Sim city 4 Delux and i havent downloaded it i actually own it. The game got a 6/10 points from me, it´s a funny game but it has its bad parts.
Sadly i cant write rest of the english part becouse my eyes hurt so bad so i can write it again tomorrow if it feels better.


XOXO mickis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0