Idag skall det finnas mycket!

Idag tänkte jag ta en massa bilder och sätta upp =) Iaf försöka annars blir det väl att jag hittar en del bilder på nätet och visar det!. MEn det skall även bli spel recensioner idag av spel jag har testat. JAg går in på olika spel sidor och provar på 1-timmes spelen, det tyker jag är bra så man inte köper ett spel så tycker man inte om det alls, på det här sättet får man ju veta vad man köper först och om man tycker om det.
Nåväl! Vi hörs sen!!

English part:
Today i was thinking that im gonna take a lot of pics and put them up here =) Well at least try to otherwise i can just post up pics i like on the net and post them ^^. But there is also gonna be game reviews! I use diffrent game sites that has trials that you can try, i like that becouse then you get to try before you buy it so that you dont buy a game and hate it, this way you see what the game is all about =).
Well!! Talk to ya later!






XOXO Mickis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0