Sims 3

Hej allihopa! Fått ett nytt spel och det är sims 3 förstås... Spelet är väldigt snyggt och det finns mer o göra och mindre laddningstid vilket är skönt. Många plus men även många minus.


Vi kan ju börja med det positiva - Som jag sa innan grafik och laddningstiden är oerhört förbättrade, plus man kan gå och knacka på grannen hur lätt som helst. Behöver inte ladda till nästa del utan att bara gå dit. Plus man kan zooma ut och bara trycka vart man vill gå så tar simmen taxi eller bil och åker dit. Simmarna kan välja sina drömmar mer ordenligt nu, och man kan göra iordning simmens karaktärsdrag. Man kan även fixa vad dom är interesserade av. Nu kan man även ställa möblerna hur man än vill vilket är skönt.

Nu till det negativa - Jag tycker det är oerhört tråkigt att man inte kan t.ex när simmen åker till jobbet så är det enda man kan se är en byggnad och simmens markering. Hur kul är det? Och när dom ska ut och äta är det samma sak där. Man kan ju inte riktigt enligt mig följa deras liv då. Det gör att spelet är väldigt tråkigt och man kan endast följa deras liv i kvarteret och hemma. Därför var sims 1 kul när man kunde följa deras dejt middagar för då vart det mer interessant och att man kunde följa med ut när dom dansade.

Det i stort sätt var min uppdatering haha, hoppas ni har det gött.


XOXO mickis

Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas du haft en riktigt bra helg :))

2009-06-07 @ 23:54:02
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: mickis

Ja det har jag haft tack som frågar ^^ Hoppas du har haft en bra helg du med!

2009-06-08 @ 06:44:09
URL: http://wewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0