A long and joyful day!

Ja som ni ser har jag skrivit på engelska idag. Från och med nu komemr det stå på engelska lite längst ned till de som ej läser svenska =)
Idag har varit mys har varit hos min faster i sthlm och träffat mina kusiner o haft mys. Vi åt god middag och drack ett glas rött vin. Och så satt vi och snackade lite skit ^^, jag har hört att det är bra att ventilera ibland haha!
Nåväl här e lite natur bilder jag tog idag kanske tar lite andra bilder ikväll.



Satt på tåget när jag tog den här bilden =)



Ja här var då en till haha :P



Tyckte stationen såg så fin ut så var tvungen ^^ Brevid växer det stora syren buskar =D
Min farmor var helt salig när hon såg buskarna hahaha.



Här är då vi påväg till min faster vi tog en liten genväg (pågrund av att det var mest sol där ^_^



Dom här träden var så jävla fina så var tvungen o ta en bild... SOMMAR!



Och här är vägen påväg hem till mig.. ser ut som man går igenom en skog XD Men tåget går faktist brevid hehe.


Ja det var då bilderna från idag, sen när jag kom hem var bara o byta om o gå ut o cykla med bästa kompisen och känna sig duktig. Usch vad jobbigt det va, vi höll på o dö halvvägs... Vi kände oss inte alls sämre när en snubbe susade förbi oss.. Så vi satte oss på cyklarna igen o kämpade för glatta livet haha! Sen gick vi hem till min ubergulliga farmor som hade kokat kaffe och gjort iordning mackor till oss. Älskar dig farmor du e så härlig!
Nej nu ska jag ta en cigg o gå igenom lite inlägg på ett forum ^_^


English part:

Well today i was at my aunts place and ate dinner with her and my cousins, it was so cosy and the dinner was great! We drank a glas red wine and told some gossip hehe. Later my grandma and me went home, and just got up to my place and switched clothes and got out for a bike ride with my best friend.. It was tough XD. We didnt feel less lazy when a guy just flew right passed us and we went up on our bikes again and tried again haha. then we went to my grandmas place were she had prepered coffee and sandwitches... It was tasty and just what we needed. I just love my grandma so much ! Well the pics further up are the places we past by on the way to my aunt and home. We went by train and i didnt want to put up all the pics haha becouse there was a lot of them! Well now im gonna go to the forums and post some.


XOXO Mickis!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Halloj tjejen! så du har kommit igång med bloggandet. Kul. Då har man något och läsa..

2009-05-26 @ 10:02:23
URL: http://lillnasse.blogg.se/
Postat av: mickis

hehe jo nu har den kommit igång på allvar =)

2009-05-26 @ 12:45:37
URL: http://wewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0