En ny dag idag ^_^

Det är faktist soligt och riktigt skönt idag ^^
Satt med min bästa kompis igår och tog d lungt det va rätt skönt faktist. Vi drack lite Mintuu och fnittrade halva natten haha.
Jag rekomenderar inte att man shotar den XD Vist det smakar bara mint men sen bränner det ned till magen och man mår illa minst en kvart haha. Inte värt det :P. Men jag kan skriva upp ett tips på en god drink iaf.

~After eight drink 4 st~

1l mjölk
3-4 skopar oboy
Mintuu

Ta en kanna och häll i mjölken och sen oboyen och blanda
innehållet tillsammans.
Efter detta tar du fram glasen du ska ha och häller i mintuu
1cm-1,5cm. För mkt blir det bara äckligt.
Häll sedan i din oboy blandning och smaka av.


Tänkte bara rekomendera en helt awesome sida som jag tkr om ^^ Dom har jätte söta halsband och ect. Sätter in lite söta bilder o så länkar jag till dom sen =). Dom säljer även löshår och annat som man kan tänka sig vilja ha ^^.


Så himla sött jag har funderat på om jag ska köpa det ^^, blir nog så att jag gör det hehe.

Adress till hemsidan är: www.kawaii-design.com

Jag lär ju uppdatera lite sen =) ha dt gött!

XOXO mickis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0