long time noo see!

Ahhh sommaren är påväg!! SKÖNT!
Själv har jag faktist shoppat lite kläder, så jag tänkte visa upp dom här! Jag tyckte dom var så underbart fina plus jag behövde nytt så hehe. Men här e dom allt är köpt från HM så kan skriva priser längst ned.







Detta var då kläderna och listan kommer här nedan på priser =)!

  1. Trekantsbh - 129 kr
  2. Tietanga - 98 kr
  3. Jeans kjol - 298 kr
  4. Linne - 59.90 kr
  5. Munkjacka - 198 kr
Fattas bara att jag får ta och köpa lite nya skor helt enketl hihi.
Jag tar och uppdaterar lite senare med nytt.
Ett tips för er som vill ha kjolen:
Om personen har långa ben (som då jag har) tänk då att kjolen blir en aning kort! Man får dra ned den oerhört mkt för att den ska kunna täcka lite och hålla vinden borta haha!
Och linnet rekomenderar jag att köpa en storlek större än vad ni har. För jag köpte i min storlek och den vart lite för tajt.

Hoppas ni har det bra allihopa!

XOXO Mickis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0