trött idag/tired today.

Ja idag var jag då på sjukhuset och lämnade blodprov och gick igenom en massa saker.
Dom hämtade mammas gamla journal papper så jag vet vad jag ska testas för... Suck det var en hel del..
Men men :D Här kommer lite grejjer som jag hittat på en hemsida (lägger upp den), jag vill bara ha dom!!!!


Vaddå jag vill ha det här keybordet???? Men det kostar 59.99$ XD Men det är nog kanske värt det :D


Denna var så himla söt att jag gick åt XD vill ha vill ha! Den kostar 37.99$


VILL HA! O_O Mine mine mine! :'( Den kostar 29.99$



Nej nu ska jag ta och plugga lite o så men ni får ha det gött ^^
Ifall ni inte visste så står $ för dollar.
Hemsidan-----------> www.dreamkitty.com

English version:

Today i was at the hospital and they took bloodsamples from me and we went thru a lot of stuff.
They got my mom´s old documents about her so they know what i´m tested for.... geez... it was a lot.
Well well, i put up some images of stuff i found at a website (it´s above), I JUST WANT THEM!
Well now im gonna study so hope you have it well.


XOXO Mickis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0