Swedish boring stuff XD

HAR DU ? ..
Folköl i kylen: Nej.
Något husdjur : Katt
Någon favoriträtt : Stark mat :P
Någon flick/pojkvän : Har en karl ja :P
Puder på dig : Näe
Några framtidsplaner : Bra jobb, familj, ha ett bra liv helt enkelt haha
Någon sjukdom: Nope
Gymkort : Nej har träningscyckelg
Några kärleksproblem :  Nope
En homosexuell kompis : japp
Duschat idag : japp
Någon kompis som snarkar : R.
Någon vän som spelar i ett band : Inte längre
Några mvg:n : det var länge sen haha
Någon som förstår dig : Ja som tur är.
Tuff kompis som kan försvara dig : R.
Något beroende : Nikotin
Fikat idag : Nej
Nagellack : Nej
Någon vän som bor i ett annat land : Ja ett par

VEM ? ..
Avskyr du :
Inte någon
Hånar du : Ingen växt ifrån sådant sen länge
Delar du mest minnen med : Nära o kära
Längtar du mest efter : hehe ja alla har vi ngn/några vi längtar efter
Gosar du med : Måns
Vem stör dig : Ingen
Lagar mat : Jag
Diskar : jag

VILKEN ? ..
Tidning läser du :
Aftonbladet eller veckans NU!
Buss åker du oftast : Åker aldrig buss
Frisyr har du : Hästsvans
Dag fyller du år : 12 Februari
Årstid föredrar du : Våren och vintern
Stad är du uppväxt i : Nynäshamn

VAD ? ..
Gör du nu :
Sitter här o inte har mkt o göra.
Gör dig till en bra människa : Bryr mig och finns till hands när folk behöver det
Gör dig till en dålig människa :
Grubblar i saker för mkt
Vill du arbeta med : Människor
Är roligast just nu : Stunden jag har med nära o kära
Har du på dig nu : Mysbyxor o tjockiströjja
Har du för smink idag : Inget
Äger du för skor : Utslitna Nike skor
Har du för storlek i skor : 39 i vanliga skor 40 i finskor
Läser du för bok : Skolböcker
Ska du göra nu : Lägga mig i soffan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0