Oh i forgot!!

 Höll ju på o glömma det är ju väldigt oförskämt av mig XD!
MIn bror var här häromdagen och tog bilder med sin kamera (bra för honom o få övning på mina små odjur), haha, här är då bilden som han tog på junior och den är ävenphotoshopad för att visa hans true self! Enjoy!

Egnlish part:
I almost forgot, and that is very rude of me XD!
My brother were here the other day and took pictures with his camera ( it´s good for him to practise on my little monsters here at home), haha, well here is the picture he took on junior an it is also remade in photoshop to show his true self! Enjoy!




Kommentarer
Postat av: Stefan

den där stefan alltså.. en hejare på fotografering har jag hört :P

2009-06-04 @ 03:40:47
URL: http://www.flickr.com/photos/36967283@N02/
Postat av: Mickis

haha ja den grabben har talang (A)

2009-06-04 @ 16:42:40
URL: http://wewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0