Sorry a list in swedish... So.. sucks to be you haha.

1. Hur gammal är du om 5 år? 27
2. Vem var den sista du träffade? Cattis, hennes karl och deras lilla bebis.
3. Hur lång är du? 173cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Öhm... tror det var ngn sunkig "du vet vad som kommer hända i hela filmen" romans komedi.
5. Vem ringde du senast? Min babe.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Ring mig" Och det var till min babe.
7. Vad är dagens planer? ta det lungt.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Bådeoch beror helt på situationen.
9. Är din föräldrar gifta, sambos eller skilda? skilda och döda
10. När såg du senast din mamma? Minns inte var så länge sen.
11. Vilken ögonfärg har du? blå
12. När vaknade du idag? Ehm svårt o säga har vaknat till o från hela natten
13. Har du någongång hittat en katt? hehe ne
14. Vilken är din favoritplats? Mitt hem.
15. Vilken plats föredrar du minst? Nånstanns jag inte trivs haha.
16. Vad tror du att du befinner dej om 10 år? Svårt att säga, förhoppningsvis där jag vill vara :P
17. Vad skrämde dej som barn? haha jag vet inte :P
18. Vem fick dej att skratta senast? Babe.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? ne det är nog ingen
20. Har du stationär eller bärbar dator? stationär
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Är det varmt sover man banne mig naken :)
22. Hur många kuddar har du i sängen? 5..
23. Hur många landskap har du bott i? ett
24. Har du någongång spytt på fyllan? haha japp
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strumpor
26. Är du social? Ja jag är nog hyffsat social av mig ^^
27. Vilken är din favoritglass? Har inte direkt ngn favorit.
28. Vad skulle du göra om du vann 1 miljon? Betala av skulder och leva gott.
29. Tycker du om kinamat? GRYMT GOTT!
30. Tycker du om kaffe? Me need coffee! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0