FNYS!

usch filibabba, jag är förkyld och det e tack vare min kära inneboende och Herr I. Lust och kasta kottar på dom!
hahahahahaha.
Imorn är det skola igen och sen ska jag iväg och köpa fotografi hyllor. Det är smala hyllor som man kan ställa fotoramar på. Ska köpa svart hyllor med svarta ramar och ska skriva ut svartvita foton och sätta upp ^^.
Jag tor det kommer att bli snyggt faktist.
Måste måla klart mitt jädrans vardagsrum men har inte mått bra idag så då vart det flyttat....
Jag ska börja organisera upp ett schema för varje dag och sånt jag ska göra så man får det gjort.
Sen att jag håller det är en annan femma haha.
Ne men måste organisera mitt liv lite bättre, känns som att jag pratar mest om det än o verkligen gör det.
Men det blir nog bra tillslut.

aja ha det gött!

TJAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0