Plz jag vill bli FRISK!

Kan inte sova, känner mig sämre hela tiden, ena stunden kan jag må något bättre men sen går det bara nedåt.
Men feber viker sig inte utan går uppåt trots feber nedsättande.. Det värsta är att min hals känns som att den krymper och att jag får mindre luft hela tiden, och nu börjar hostslemmet komma. Får ingen luft.... Lungerna känns som porslin, stöter jag imot området så kommer dom gå sönder... Känns iaf så.
Får försöka på nått sätt att ta mig ut imorn och köpa andra febernedsättande eftersom alvedon inte hjälper ett dugg..
Klarar knappt o stå på benen men ner ska jag banne mig. Men vågar inte heller. känns ganska dumt, om jag smittar något barn eller så. Förmodligen ligger  jag hemma.

Aja ska lägga mig igen orkar inte vara uppe. Brinner i kroppen så.

TJAO PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0