Trött på....

Funderat mycket på detta men jag tror faktist att jag struntar i dig nu,
så trött på att alltid få vara den som gör så att saker händer eller tar intiativ. Får aldrig ngt klart svar direkt heller.
Jämt är det något, eller saker som är ivägen. Orkar inte, har inte tid och absolut ingen jävla lust heller.
Så är det med många som jag känner. Så himla trött på det. Hur svårt kan det vara?
Jag orkar inte lägga ner min energi på ngn och sen inte få något tillbaka, hur gynnsamt är det?
Jag kräver inte ens något, jag tycker om att visa att jag är där för någon och ställer upp m.m.
Men inte fan får man någon respons!
Så... Nu läggs du på hyllan... Vi kan säkert prata då och då men jag pallar fan inte.

aja om man bortser från mitt "lilla" utbrott så är jag givetvis sjuk oxå. Det är ju härligt... eller inte....

Aja ska lägga mig ned..

TJAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0