Another day in my town...

Fan alltså, dagarna har gått riktigt segt nu för tiden, jag har lyckats vända på dygnen och gått o lagt mig 7 PÅ MORGONEN! Damn säger jag bara.... Men nu ska det vändas på tillbaka. Svårt som bara den! Man tänker ju så mycket på kvällarna, så svårt och sova nu när min pappa dog. Nu har man inga föräldrar o luta sig på utan nu är det verkligen sig själv man får förlita sig på och sin egen styrka.
Ni som har gått igenom en förälders död vet ju vad jag pratar om. Det är svårt och man tror aldrig att man ska komma över att dom verkligen är borta. Ens säkerhetsnät är borta för alltid. Stödet, kärleken och gemenskapen man hade kommer aldrig finnas där igen. Men jag kan lova er.
Bara för att den kärleken försvinner finns det faktist kvar... Har man bra vänner som jag har så vet man att stödet och gemenskapen och deras kärlek kan fylla det hålet till en viss bit och det klarar man sig på. Lås inte in er och tro att livet är över.. Livet går vidare fast på ett annat sätt.

Men men enough about that... Blir lite tjatat då hehe. Ska fortsätta vara med mina bekanta nu. Är och hälsar på hos min bästa kompis. Måste ju ägna lite tid hehe.

Ha det gött, TJAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0