~* Första blogginlägget *~

Har inte bloggat på länge men tyckte att det var dags o öppna min "publika" dagbok igen haha. Ska skriva vad som har med mitt liv o göra och det som kretsar runt mig.
(Det var ju ganska uppenbart men lika bra och nämna iaf).
Ja det är ju ett nytt år och till detta nya året så är det en bra start att börja om på nytt don´t you think? =)
Så i mitt första inlägg ska jag lägga upp mina mål ska skall få under detta år.

  1. Sluta röka!! ( En dålig vana jag har haft i 7 år ungefär och det skall få ett slut! )
  2. Börja träna. ( Lika bra att man blir hälsosam också ).
  3. Få ordning på mitt omtumlande liv och komma på fötter.
  4. Fixa ett jobb.
  5. Få färdigt studierna!


Ja det var då "löftena" Undra varför dom kallas löften? Inte många i som håller dom heller så borde få ett nytt namn haha. kanske... ja.. hm... Försök listan? ne usch jag e så dålig på detta haha. Men men ha det o det kommer höras från mig med ! TJAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0