The night has come....

Ja nu sitter man här hemma o tar det lungt framför datorn och tv:n, ser på spiderman på 2:an... Det är en bra kanal för där är det banne mig ingen reklam! Hatar när man precis kommit in i en film så blir det paus... Och den känns som evigheter också. Plus vart klar med mitt skolarbete.. nåväl iaf det ena. *suck* den tog evigheter kändes det som.
Men nu är den klar o jag kan luta mig tillbaka... Iaf för kvällen. Imorgon börjar jag på nästa. sen e jag KLAR!
Min lilla kisse bara springer runt här o tycker han är häftig hehe. Han är en liten besservisser men han e söt! Så man kan ju inte bli arg på honom. Har en bekant här ochså som har fastnat framför tv:n. Bjöd på middag föreut.. världens lyxmiddag blev det hehe... hemmagjord spagetti och köttfärssås.. Den gick hem även m jag fick dra ned på krydderna för folket här hemma.. Jag älskar att ha massa kryddor i maten så för mig smakade den inget men den gick ned.
Nej nu ska man ta o krypa ned under täcket och njuta lite tänkte jag. Det blir mys!

Natti och TJAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0