tisdag, en helt vanlig dag i veckan.

Nu sitter man här igen och rapporterar, ja har sett en hel del filmer som t.ex: REC, Solestice, weiners, just another gay movie, 8 legged, de glömda själarnas ö, get smart bruce and Iloyd out of control, semi pro och in love with the dead.
Om jag ska recensera dom så blir det såhär:

1, REC - extremt bra skräckfilm och levererar ordentligt så man sitter skrämd resten av filmen,
ett minus tack vare journalisten som är oerhört irreterande och man vill ta livet av.

2, Bruce and Iloyd out of control - Väldigt rolig film, älskar delen då Iloyd försöker hjälpa bruce med sitt kvinno problem,
ett minus är att man kunde förutse filmen för mycket.

3, Semi Pro - Rolig film rätt igenom förutom att den kan bli lite stel och man tröttnar, jag rekomenderar att
lyssna på extra matrialet på sången "love me sexy".

4, Weiners - tre grabbar som åker igenom USA för att ge bort gratis korv och hjälpa sin kompis hämnas
på en dr.phil lookalike som förstörde hans liv. Roliga stunder i filmen men förutsägbar.

5, Solestice - Ger en liten skräckkick i början och sen börjar den bli jobbig, dessvärre inger trailern mer spänning än själva filmen.

6, De glömda själarnas ö - riktigt charmig film men förstår inte varför dom jämför den med harry potter? Visst det handlar om magi men det gör många filmer inom den genren. Hade nog varit bättre på engelska än på danska.

7, In love with the dead - Jag hade gett den här filmen så mkt bättre betyg om man inte behövde sitta igenom ca 1 timma och sega sig ur en handling som är skum och oerhört tråkig. Sista delen av filmen är jätte bra! Men om man inte har tålamod så förstår jag det.

8-9, Just another gay movie/8 legged - DÅLIG! handlar bara om massa sex och vilket dom utför i själva filmen och fattar inte varför den är från 15 års ålder när det praktiskt taget är en porrfilm. Får se hur dom har sex med varandra och vilka sexställningar m.m. 8 legged movie kan jag inte kommentera pgr av att jag inte klarade av o se pgr av min stora fobi men utgår från han vi kallar herr I, han säger: " riktigt värdelös, det ända nöjjet var att se att wewe var skitskraj".

Men det där e ju enligt våran åsikt och behöver inte överstämma med andras åsikter. Ja annars har det bara varit lungt vi har ätit gott o mått bra. Vi har suttit och tittat på hus oxå, hittade ett JÄTTE fint hus som jag vill ha men det är svindyrt, kostade 950000 kr och det e inga pengar vi har men om ngn vill så gärna donera det så finns jag här haha ^_^.
Nej nu ska jag försöka vara gullig iaf se hur det går slutar väl med att jag blir förbannad i slutändan haha. ha det gött.

TJAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0