*YAWN* God eftermiddag!

Ja idag ska då uppgifterna vara inlämnade och jag känner att det börjar brinna under fötterna. Ska iväg en snabbis om en stund och hämta lite papper så då blir det mycket lättare haha!
Såg en ny skiva på tv som jag skulle vilja ha, harddance mania 15. Me want it very bad! Men får väl gå ned o köpa den helt enkelt. Inte så svårt... Hoppas bara den här skivaffären vi har här nere har den. Probably not but we can hope...

Somnade inte förens sex i morse XD. Vet inte varför men kunde inte sova. Jag var JÄTTE trött när jag la mig men hur jag än gjorde så kunde jag inte bara somna. Så gick upp och såg på tv ett tag o gick o la mig sen igen. Då gick det bättre.. Ska se om jag kan hitta sånna där metall grejjer till min bokhylla idag oxå. Ska se om dom har det på priskrossaren. Dom har alltid sånna där små saker som man alltid behöver. Om det är att fixa saker hemma eller bara köpa en prydnad som sätter pricket över iet med ngt. Plus att det är billigt och bra gör ju inget heller hehe.

Nej nu ska jag hoppa in i en duch. Ska ta o fixa lite bilder som jag kan sätta upp med det blir när det blir.
Ha det. TJAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0