Senaste naruto avsnittet!

Hej alliohpa jag såg det senaste naruto avsnittet och det var bra som vanligt hehe,
oroa er inte jag lämnar inga spoilers här inte ni får helt enkelt titta själv men jag skriver lite synpunkter iaf ^^.
Jag vart helt förvånad iaf trodde inte att den personen skulle komma, så det vart en glad överaskning.
Tycker det var synd det som hände oxå med mr i like art and bla bla.


Nu tänkte jag iaf ta och lägga mig, lyssna på musik till en början och förhoppningsvis få lite sömn!
Om ni har rekomendationer om vad ni vill jag ska skriva så lägg upp en kommentar ^^.



XOXO mickis

Kommentarer
Postat av: lukeimyourfather

host loser host



/bror

2009-06-12 @ 04:32:24
URL: http://google.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0