Cant sleep, cant focus! XD

Jag kan verkligen INTE sova! Ska upp och göra test om några timmar och jag finner det onödigt och gå o lägga sig...
Eller snarare omöjligt... Plus jag kan inte fokusera mig, nu när för en gångs skull katter sover och det är lungt och jag har den tystheten jag vill ha! XD Plus mina ciggaretter är slut så jag är en ANING cigarett sugen XD.
Sitter och läser min Socialspykiatri och mellan tiderna så ser jag på Soul eater (bild nedan).



tack vare en bekant som berättade om den ^^. Var ju tur det annars hade jag not aldrig sett på den. Sånna här animes brukar inte riktigt vara min stil haha. Men denna var oerhört bra! Den handlar om meisters och deras vapen. Vapnen ser ut som vanliga personer men dom transformerar sig. Men jag tycker defenitivt att ni skall ta en titt på den, vem vet ni kanske gillar den. Hela serien är klar och ute, (vill ni veta en bra adress o se den så skriv en kommentar), så behöver inte vänta på avsnitt. Nej nu skall jag försöka med mitt igen men vem vet jag kanske skriver sen igen ^^.


English version:

I really CANT sleep! I have to go up in a couple of hours to do my test in school and i find it unnecessery to go to sleep..... Or rather impossible..... Plus I cant focus, when for a change the cats are asleep and it´s quiet! XD. And my smokes are out so I KINDA have an urge to take a smoke XD. I´m sitting here reading my school book and inbetween im watching soul eater ( look at the picture above).
Thanks to a certain someone who told me about it ^^. Well that was lucky becouse then i maby would have never seen it. This type of anime I rarely watch but this was very good and fitted my taste. It´s about the meisters and their weapons, but the weapons seems like ordinary people but they actually transform. Well i think you should defenatly take a look at it, who knows? You just might like it! The whole anime is ended and out, (if you want to know a good adress to watch it online write me a comment), so you dont have to wait for any episodes to come out. Well now i´m gonna continue with what i were doing, perhaps i´ll write later tonight ^^.



XOXO Mickis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0