Lite pics jag tagit ^^

Ja, igentligen tänkte jag ju gå ut o ta bilder men nej.... det regnar o har sig så jag fick stirra ut genom min balkong XD.
Tog lite helt onödiga bilder bara för att jag kan plus bilder på sir måns och jobbiga junior.

Enjoy!


Detta är då måns 2 år gammal.. Tyckte bilden såg så cool ut så var tvungen o sätta upp den haha.


Detta e junior hämtade hem honom i söndags för en vecka sen... Större plåga får man leta efter...
Brås bergis på sin husse... *suck* Monkey see monkey do eller?



Såhär såg det då ut från min balkong... Det är såklart ljusare ute men bilderna e tagna med mobilen,
så who the fuck cares? =D



Den här blomman (utav två) är banne mig mitt stora mysterium! Den är vattnad o planterad i en stor kruka...
Men halva blomman dör? How the heck did that happen? O_O
Inga gröna fingrar här inte XD!






XOXO Mickis

Kommentarer
Postat av: eahunddagis

Hejsan, hittade din blogg via min tråd på mypetbook. Måste bara få säga att din katt är supersöt :D

2009-06-10 @ 00:05:33
URL: http://eahunddagis.blogg.se/
Postat av: Mickis

Tack så mkt! Trevligt att du hittat hit ^^

2009-06-10 @ 16:15:41
URL: http://wewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0