omg!!

Nej jag kände att jag var tvungen och rapportera haha! XD
Jag o min bästa kompis vart nydligen jagade av en geting, visst ni tänker vad är det som e så farligt?
Båda vi är allergiska mot getingstick och inte bra om hundar blir stuckna heller så vi låste in oss i hennes sovrum haha.
Vi var livrädda medans vi såg getingen flyga förbi i lilla dörrfönstret. haha.
Dom som hade sett oss hade nog asgarvat.
Men nu sitter vi i soffan och letar efter den fast vi tror den är borta men man kan aldrig vara för säker så vi har ställt fram en skål med honung.
Aja mer rapporteringar ikväll.


English version:
I just felt that i should rapport! haha! XD
Me and my best friend was recently chansed by a wasp, sure you might think whats so dangerous?
But we both are allergic to wasp stings and it´s not good for dogs to get stung either så we locked ourselfes in her bedroom haha.
We were terrified while we saw the wasp flying by the little door window haha.
Those who would have seen us would have laughed.
Well now we are sitting in the couch searching for it but we think its gone but you can never be too sure so we put a bowl of honey on the table.
Writing more later tonight.


XOXO Mickis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0