The day before tomorrow..

Ja det vart ju inget prov idag, andledningen till det var att jag satt uppe hela natten och skrev på mitt arbete plus att ingenting fastnade i huvudet så jag får göra provet på fredag ist, jag har så snälla lärare ^_^.
Ja idag har gått åt att hjälpa min farmor med lite stuff och umgås med henne, hade med mig lilla junior som lekte vilt på hennes terass. Ska sätta upp lite bilder så.
Imorn ska man då iväg till karolinska för att börja med dom genetiska undersökningarna, ser ej ifram imot det men det måste ju också bli gjort. Har lagt det åt sidan så länge nu. Man är lite nervös, men det e ju inget farligt så det går ju över hehe. Har ju min kära R som peppar mig så då känner jag mig bättre.
Sätter upp bilderna här nu iaf så ni får ta er en titt.


Min farmors terass som e så himla mysig!



MYS! ^_^



Här är då den lilla tuffingen, vi fattade inte vad han gjorde för han stod sådär en stund haha.



Den stora vildkatten, akta er gräs strån för han är ute efter er XD



Här är mitt mysiga bad jag tappade upp åt mig själv, (och nej leksakstigern är inte min haha det är en kompis son som vill ha den här när han badar).



Så nu ska jag ta o spela lite för att försöka varva ned o kanske äta ngr mackor. Förhoppningsvis får man ngn sömn men det är inte troligt XD. Hoppas ni alla har det gött!



English version:

Well there was no test today and that was becouse i was up all night with my esseys plu nothing would stuck so i had to switch the test day til friday instead, my teachers are so nice ^_^.
Today I have been at my grandmas place and helped her with stuff just chatted for a bit, i brought junior with me who played like a maniac on her front lawn, the pics are up there.
Tomorrow i´m headed to the hospital to start my genetic investigation, i dont look forward to it but it has to be done. I have showed it aside for so long. I´m kinda nervous but it will go fine, i have my dear R who put me on a good mood so i feel better afterwards. But now i´m going to play some games to wind down a bit and maby eat some sandwitches. Hopefully i will get some sleep but it´s unlikely XD. I hope you have it well!!




XOXO Mickis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0